
Loch Lomond, destylarnia położona w pobliżu malowniczego jeziora od którego wzięła swoją nazwę, zaprezentowała właśnie nowy projekt opakowań swojej whisky. Odświeżenie wyglądu oznacza kolejny rozdział w najnowszej historii gorzelni - od 2014 roku należącej do Exponent Private Equity. Warto wspomnieć, iż jest to już trzecia ingerencja w wizerunek tutejszej whisky na przestrzeni ostatnich lat. Pierwsza z nich miała miejsce w roku 2015, a kolejna w połowie roku 2020.
Nowe opakowania podstawowe, jak i opakowania zbiorcze, zostały przeprojektowane przy użyciu bogatszych i głębszych odcieni kolorów oraz pogrubionych czcionek, aby poprawić widoczność produktów na półce. Wprowadzono również nowy, niższy projekt butelki, który ma pomóc w osiągnięciu znaczącej premiumizacji i wyraźnie odróżnić się od innych marek whisky dostępnych na rynku.
(źródło: Loch Lomond Group)