Destylarnia Glenmorangie ujawniła właśnie nowy wygląd swoich trzech whisky: 10 yo, 12 yo Lasanta oraz 14 yo Quinta Ruban. Celem redizajnu było dokładniejsze odzwierciedlenie smaku każdej z nich oraz połączenie „elegancji, luksusu i zabawy”. Nowe, odważniejsze kolorystycznie, pozbawione większości szczegółów oraz opatrzone masywniejszą czcionką etykiety, mają wzbudzać większe zainteresowanie i lepiej wyróżniać się na półkach. Odświeżone kartoniki posiadają certyfikat Forest Stewardship Council (gwarantujący, iż pulpa użyta do ich produkcji pochodzi z dobrze zarządzanych lasów) i są w 100% recyklingowalne. Glenmorangie w nowych opakowaniach ma trafić do sprzedaży już w sierpniu.
Przy okazji zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą Glenmorangie:
KLIKNIJ I SPRAWDŹ OFERTĘ