
Wino Ripe al Contento Brunello di Montalcino riserva 0,75L / 14,5%
Opis
Marchesi Frescobaldi to wiodący producent wina w Toskanii i jedna z najbardziej historycznych i szanowanych firm winiarskich na świecie. Łączy wielowiekową tradycję z postępowymi technikami i praktykami winiarskimi. Założona w XIV wieku Marchesi Frescobaldi jest do dziś firmą rodzinną, Składającą się z siedmiu odrębnych posiadłości o łącznej powierzchni około 1300 hektarów.
Winnica Ripe al Convento położona jest na wysokości 450 m n.p.m. na łupkowej glebie. Winogrona zostały zebrane ręcznie a następnie starannie wyselekcjonowane. Fermentacja odbywała się w zbiornikach ze stali nierdzewnej w kontrolowanej temperaturze z częstymi przepompowaniami, szczególnie we wczesnym etapie, tak aby kolor i składniki strukturalne zostały odpowiednio wydobyte. Następnie wino leżakowało w drewnianych beczkach przez 6 lat a później w butelce.
Ripe al Convento 2013 może pochwalić się pięknym, jasnym i intensywnym rubinowym kolorem z odcieniami granatu. Bukiet jest złożony i elegancki w swojej intensywności, z aromatami od czerwonych i czarnych jagód, aż po nuty kwiatowe, tytoniu, liści czarnej herbaty, skóry i palonej kawy. Zintegrowane taniny są aksamitnie gładkie. Równowaga kwasowo-alkoholowa jest znakomita. Finisz jest bardzo długi i trwały.
Informacje o produkcie
Smak | Wytrawne |
Kolor | Czerwone |
Kraj | Włochy |
Region | Toskania |
Apelacja | Brunello di Montalcino DOCG |
Producent | Frescobaldi |
Szczepy | Sangiovese |
Rocznik | 2013 |
Starzenie | 6 lat w beczce i dwa lata w butelce |
Potencjał leżakowania | 20 lat |
Objętość | 0,75 l |
Zawartość alkoholu | 14,5% |
Temperatura serwowania | 18-20 |
Opinie o produkcie (0)

cena
gdzie kupić
sklep
producent
opinie
kup | tanio | promocja | wyprzedaż | Warszawa | Łódź | Kraków | Wrocław | Poznań | Gdańsk | Szczecin | Lublin | Białystok | Katowice | Olsztyn | Rzeszów | Zielona Góra | Gorzów Wielkopolski | Kielce | Opole | Człuchów | Chojnice
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.