
Wino Moscatel de Setubal 0,75L / 17%
Opis
Bacalhôa Vinhos de Portugal została założona w 1922 roku pod nazwą João Pires & Filhos. Obecnie jest jednym z największych i najbardziej innowacyjnych producentów wina i posiada winiarnie w najważniejszych regionach Portugalii: Douro, Dão, Bairrada, Península de Setúbal (Azeitão), Lizbona i Alentejo.
Moscatel de Setúbal jest jednym z rodziny ponad 200 Muskatów z oznaczeniem pochodzenia, kóre obejmuje winnice Setúbal, Palmela i Sesimbra.
Moscatel de Setúbal Bacalhôa wyprodukowano w 100% z odmiany Moscatel de Setúbal z winnic zlokalizowanych głównie w górach Arrábida. To miejsce chronione przez góry od gorących wiatrów z południa, co powoduje bardzo powolne dojrzewanie dając owoce o dobrej naturalnej kwasowości i mocnych owocowch aromatach. Po krótkiej fermentacji zatrzymanej dodatkiem wyselekcjonowanego destylatu winnego oraz maceracji pofermentacyjnej wino dojrzewało przez rok w używanych dębowych beczkach. Posiada piękną bursztynową barwę, z intensywnym aromatem kwiatów pomarańczy, cytryny, kandyzowanych owoców, herbaty oraz rodzynek. W smaku owocowe i intensywne, pełne słodko-kwaśnych akcentów z bardzo długim i trwałym finiszem.
Wino świetnie sprawdza się jako aperitif, podawane schłodzone ze skórką cytryny. Świetnie komponuje się również z deserami z ciemnej czekolady,
Informacje o produkcie
Rodzaj | Wina Spokojne |
Smak | Słodkie |
Kolor | Białe |
Kraj | Portugalia |
Region | Peninsula de Setubal |
Apelacja | D.O MOSCATEL DE SETUBAL |
Producent | BACALHOA |
Szczepy | Moscatel |
Starzenie | tak |
Potencjał leżakowania | tak |
Objętość | 0,75 l |
Zawartość alkoholu | 17% |
Temperatura serwowania | 10-12°C |
Opinie o produkcie (0)

cena
gdzie kupić
sklep
producent
opinie
kup | tanio | promocja | wyprzedaż | Warszawa | Łódź | Kraków | Wrocław | Poznań | Gdańsk | Szczecin | Lublin | Białystok | Katowice | Olsztyn | Rzeszów | Zielona Góra | Gorzów Wielkopolski | Kielce | Opole | Człuchów | Chojnice
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.